Tuesday, June 14, 2011

Shooh

Mama pernah cakap:
"Jangan marah - marah. Control sikit temper tu"

Arwah Opah pernah pesan:
"Jangan tinggal sembahyang. Walau macam mana lambat pun, sembahyang je."

Mungkin apa yang mama dan arwah opah saya pesan tu sangat berguna pada saat ini. Kenapa? Kerana saya rasa macam nak lempang muka perempuan yang ada di depan saya ini. Yes, she's in front of me right now, playing with her BB sambil tersengeh macam kerang busuk dengan bibir tebalnya dan gigi jongangnya dan tahi lalat tepat di pertengahan antara lubang hidung kiri dan bibir atas bahagian kiri, dengan muka bulat dipenuhi jerawat batu kemerahan dihiasi rambut kusut masai bak raja singa yang terselamat dari ribut taufan serta ....... Ok that's enough.

The point is, I feel like slapping her face right now and scream as loud as I can right on her face. Stop being bossy. If you think you are right and I am wrong, then why don't you do it yourself? Bitch.

Saya amat memerlukan kata - kata dari mama dan arwah opah saya untuk menenangkan hati yang sedang panas ini. I'm shooh-ing away the anger in me. Shoooohhhhhh~