Tuesday, December 6, 2011

Spontaneity

Ini semua adalah spontan ketika berborak dengan kawan - kawan atau pun ketika sedang bermonolog dengan diri sendiri ketika mandi.


Chill,
Take a pill,
Pay the bill,
Now how do you feel?


Kat laboratory tu ada hantu,
Sebab ada you!
Hew hew heewwww.


I beli gorengan kat ibu tu,
Biasanya I beli rp2ribu,
Tapi harini I beli rp3ribu,
Just for you,
So makanlah gorengan tu!



I sepatutnya kena study tonight,
Tapi because of you, we had a fight,
I marah sangat - sangat,
You pulak buat muka ketat,
But now that you hold me tight,
I guess everything is going to be alright.
:)


Kau ni dah la suka bangga diri,
Pastu pentingkan diri,
Harap je ilmu agama tinggi,
Tapi perangai macam otak kat kaki,
Bila susah, sibuk aku kau cari,
Time tu laa baru kau nak sms tanya itu ini,
Suruh - suruh macam aku ni kuli,
Sesuka hati,
Tapi bila masalah dah pergi,
Kau hilang, sunyi sepi,
Macam dah mati,
Bila time aku susah, kau tak peduli,
Macam vavi,
Lepas ni kalau kau susah, jangan cari aku lagi,
Malas nak mengutuk lagi,
Itu perbuatan yang keji,
Sekian, terima kasihi.


*Yang last tu memang aku tengah marah.

1 comment:

Azim said...

Haha. This one is nice. Hilarious! haha..